Sider

tirsdag den 6. september 2011

Og den er røøød!

På min vej igennem kantinen i dag, spottede jeg pludselig, at der nu ikke længere lå de brune kaffeposer, som jeg ellers plejer at tuske mig til til at flette tasker af. (se her hvordan de plejer at se ud og her, hvad de kan blive til).
I stedet var de skiftet ud med de klareste røde sager. Faktisk så røde, at mit mobilkamera slet ikke kunne klare at tage fotos af det. Derfor blev det dette hapsede foto fra koncernens eget site:

De ligner meget, men ikke helt. På "mine" står der nemlig også "professionel" og Merrild-logoet er større.
Er de ikke flotte? Nu mangler jeg bare, at kollegerne drikke en masse kaffe (det skal nok ske her i valgkampen, hvor vi er her til sent...), så kan jeg komme i gang med at flette! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover