Sider

onsdag den 14. december 2011

Stofbytte vol. 1

 De sidste par uger er jeg virkelig begyndt at udnytte blogland 'på det sjoveste' - nemlig ved at bytte stoffer!
Hvis mine byttemakkere er bare halvt så glade som jeg, er det fantastisk!
Her er foto af min først modtagne pakke, som kom i bytte fra en gammel veninde. Jeg har nemlig lovet at hækle hendes datter en dejlig dukke - håber, at jeg kan vise frem i weekenden.

Farverne lider af den generelle vinter-gule kulør, men jeg håber, at man kan fornemme alt det gode..
Stofferne her skal jeg bruge til mit store projekt, som efterhånden tager form og begynder at virke realistisk muligt. Men der er stadig lang, lang vej igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover