Sider

torsdag den 21. juni 2012

Fristet over evne

Det er ikke hobbyideer, projekter os udstyr, jeg mangler. Tværtimod!
I stedet mangler jeg plads - og tid. Så at bruge fritid på at kigge i genbrugser frem for at tage hjem og realisere nogle af ideerne er faktisk temmelig dumt. Meeen det er jo så hyggeligt liiige at kigge!!!
I dag blev jeg fristet over evne af denne kæmpe pose broderigarn. Jeg har ikke broderet, siden min alder kunne tælles på to hænder, men blogland viser jo så mange smukke sager frem, at lysten har genfundet sig.
Så disse 45 fed i grønne og blå nuancer er kommet med i tasken. Noget af en samling at starte med! Men forhåbentlig bliver de snart konverteret til rigtige sager og projekter - frem for bare at ende som mine mange ufoer i bunkerne derhjemme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover