Sider

fredag den 6. juli 2012

En uge, hvor øjnene indstilles til langsyn

Vi holder ferie. Den dovne, afslappede slags i lånt sommerhus, hvor ro og natur kravler ind alle vegne og gør godt. Sommerhuset med udsigten over flere kilometer eng, strand og vand gør, at vores øjne stiller ind på det lidt længere væk end bare hverdag og travlhed. I stedet bliver der plads til højtlæsning - ja, min nybagte mand læser skam højt for mig, mens jeg nørkler! - og der er plads og overskud til at bage og lave litervis af hyldedrik, samt allervigtigst at nyde det bagefter sammen med udsigten. Derudover lange ture, nørklen, eftertænksomhed, god mad, venner og alt det andet på toppen af lækker-listen.
Åhh, det gør godt i de noget sammentrukne muskler i skuldrene. Nu er de strakt godt ud og kan igen tage kampen op med hverdagen på jobbet, der starter hæsblæsende igen på mandag. Een uge var alt, det kunne blive til i denne omgang. Men hvilken uge!!!
I weekenden, når jeg igen kan linke og lege med blogger, vender jeg tilbage med resultaterne af ugens anstrengelser på kreafronten. Tiden er fortrinsvis gået med produktion af takkekort fra bryllup, men lidt andet er det også blevet til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover