Sider

tirsdag den 24. juli 2012

Selvfølgelig er transporttid lig med kreatid

Hver dag tilbringer jeg næsten to timers 'kvalitetstid' med DSB. Eller lidt endnu i hvert fald - for et nyt job vil fra september skære drastisk ned på det, så jeg fremover kan nøjes med min cykel!
Jeg glæder mig vildt, men har nu også haft meget ud af togtiden. For ud over at indhente søvn, så er transporten primært gået med kreating! Det har da også ført til ret så mange færdige ting, langt de fleste af dem har været med på mindst et par ture t/r Ringsted.
Og hvor der for to år siden jævnligt var folk, der bemærkede, at det var sjældent, man så unge kvinder hækle eller strikke, så er det helt anderledes i dag. Selv ser jeg mange andre - og tænker altid på, om det er en af jer fra blogland! :)
I får et lille billede af mit regnbueprojekt - det havde jeg aldrig kunnet gøre, hvis ikke det var for toget...

1 kommentar:

  1. Hvor må det bare være dejligt med så meget "lovlig" kreatid... Kan godt forstå du har udnyttet tiden på bedste vis...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover