Sider

søndag den 11. november 2012

Hvad skal de blive til? Inspiration søges...

Der er 475 - hvad skal de blive til? Det har jeg spurgt mig selv om de seneste par måneder. For lige siden, min regnbue blev færdig og overrakt til ÆgteManden, har disse rester i målene 4x4 cm ligget og ventet på en fremtid.
Jeg har tænkt mig, at de i den nærmeste fremtid skal med mig ud på en lille tur, hvor der burde være god mulighed for kreatid. Og det smarte ved disse er, at der ligger mange times kreatid i forhold til vægt og omfang. Men jeg kan ikke helt bestemme mig for, hvad de skal blive til. Hvad synes du?
Firkanterne er klar i hele regnbuens farver, men med et flertal i blå.

2 kommentarer:

  1. Et tæppe vil jeg foreslå..

    / Bodil

    SvarSlet
  2. Hej Bodil! Det er slet ikke nogen dårlig ide - og lige netop, hvad jeg også er nået frem til... Viser forhåbentlig frem inden så længe... ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover