Sider

mandag den 10. december 2012

Hvis en lap giver varme - hvad giver to tusinde lapper?

Juletiden er kold i Danmark - men hjertevarmen er dog fantastisk! Jeg har skrevet om det før, men jeg er fuld af beundring over initiativtager Karina, der på rekordtid har fået halvdelen af landet til at dykke dybt i restekasserne og strikke og hækle lapper til brug i tæpper til hjemløse.
Det føles ikke af meget, når man sidder med sådan en beskeden 15 x 15 lap - men når man så hopper ind her på Facebook og ser, at der i alt allerede er strikket over 2000, så bliver man varm om hjertet!
På søndag kulminerer det hele med Store Samledag på Frederiksberg, hvor de mange lapper skal samles til tæpper. Jeg håber så meget, at jeg kan få trådene til at mødes, og dermed nå at møde op for at være med. Ses vi måske? Jeg er sikker på, at man både får varmen og julestemningen af at være med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover