Sider

torsdag den 17. januar 2013

Varm hals i en kold tid 1

Det bider i næsen og fingrene, når man hopper på cyklen om morgenen for tiden. Så da et par af mine mange yndlingsniecer (jeg har faktisk ikke andet end yndlingsniecer....) havde en forespørgsel på halsedisser, måtte Tanten fluks i gang.

Modellerne ude i blogland er absolut fantastiske! Især er jeg helt og aldeles solgt til Trines model, hvor man kan få en ræv bag øret ;) Den er jeg simpelthen nødt til at lave en dag!
Men ønsket fra niecerne lød på rundstrikket, så valget faldt på denne model.

Størrelse 1-2 år. Fordi jeg valgte et andet garn end det i opskriften, måtte jeg have lidt flere masker på pindene. 
Garnet er rester fra tidligere sjal-projekter. Lækker Evilla-uld i natur og rød. Faktisk stammer den lyse rest fra dette sjal, der endte i en giveaway.

3 kommentarer:

  1. ja halsedisser er da en absolut nødvendighed i disse dage

    SvarSlet
  2. Det ser dejlig varmt ud - meget anvendeligt lige nu..

    Kh Bodil

    SvarSlet
  3. Helt enig - de er meget nødvendige. Er glad for, at jeg to styks færdige på rekordtid, så niecerne kunne nå at have glæde af dem i disse dage.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover