Sider

søndag den 27. januar 2013

Yndlings julegave!!

Jamen altså - opdagede lige, at jeg aldrig har fået pralet med min absolutte yndlings-julegave! Så her kommer den - komplet med tilhørende stort pralesmil. For åhh, ÆgteManden ramte helt præcist i plet, da han købte denne taske til mig:
Altså, jeg havde jo ønsket den - også ret tydeligt. Men jeg havde alligvel ikke helt turdet håbe på, at den ville ligge under træet....
Åhh, hvor det er det altså lækkerier, de skønne KnitPro pinde. De ligger så godt i hænderne, og garnet glider så nemt.

Jo, jeg må indrømme, at de er vildt dyre. Så jeg er faktisk heller ikke sikker på, at jeg selv ville have investeret, hvis ikke jeg havde fået dem i gave. På den anden side, så bruger jeg så meget tid på de ting, jeg strikker og syr, at det altså skal være i orden, udstyret. Lidt luksus skal der være plads til, og regner man timepris ud, så er de drøjere i drift end det meste andet, vi ejer.
Desuden kan jeg mærke, at mine skuldre, der ellers íkke altid er glade for mit håndarbejde, er væsentlig gladere for gode rundpinde, end for traditionelle lange pinde, hvor hele vægten af strikketøjet hænger i armene.

Efter i periode, hvor jeg ellers ikke var så strikkelysten men i stedet foretrak at hækle eller sy, så har jeg i den grad fået strikkelysten igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover