Sider

lørdag den 9. februar 2013

I for ingen planer

Weekenden er en af de langsomste længe. Ingen planer - andet end ro, ro og ro. Ugen har været hektisk, for både ÆgteManden og hans frue. Så det tætteste vi kommer på ting, vi skal ud over ro er ønsket om hygge og at sidde tæt. Det trænger vi til.
Skulle jeg alligevel have en lille plan, så handler det om den skønne lyseblå, jeg havde med hjem fra messen i Rødovre i sidste weekend. Farven er smukkere end selv forårshimlen og garnet fra Garngaragen er så blødt så blødt. Resultatet skal varme min hals, når jeg de kommende uger bliver forårskåd på forhånd. Åhh, hvis man skulle have en plan for weekenden, så skulle det være, at det snart var færdigt. Men ingen planer skal der være - så jeg hygger mig bare med lige et par pinde ekstra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover