Sider

tirsdag den 19. marts 2013

Styr på garnet

I den her blæst er der i høj grad brug for indpakning for at have styr på garnet på hovedet! For søren da, som der flyver pelikaner rundt!
Men også på anden facon har jeg haft brug for at få styr på garnet. Nemlig mit broderigarn, som jeg i anfald af "det-kan-jeg-da-ikke-undvære-syge" har fået investeret i. Det meste er købt i genbrugser, men for nylig fandt jeg ud af, at jeg faktisk har købt en hel del. Så nu må der orden til!
Heldigvis fandt jeg den oplagte sag til det formål hos dygtige Karen Marie. Den lille kasse opfylder bare alle mine hedeste ønsker - for den er lille, praktisk og lækker!
Selv om den ikke er voldsomt stor, er der plads til imponerende meget garn i boksen. Min boks har desværre fået sig et slag i posten, så den ene lukning er en smule skadet. Men det hele fungerer fint alligevel.

Da jeg så, at der fulgte en lille garnvinde med, var jeg helt og aldeles solgt! Den er bare for skøn!
Resultatet af anstrengelserne viser jeg frem senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover