Sider

lørdag den 6. april 2013

Taskeflip2

Forside
Her kommer endnu en omgang af mit store taskeflip! For jeg kunne virkelig ikke stoppe igen, da jeg først kom i gang. Hyggeligt er det jo - og de små punge/tasker er et dejligt og overskueligt projekt.
Samtidig fik jeg langt om længe taget hul på at bruge nogle af alle de skønne broderier, jeg har fundet rundt omkring i diverse genbrugser landet over. Der er så mange skønne motiver, og de fortjener at få et nyt og spændende liv, synes jeg!
Imidlertid har jeg også den største respekt for de flittige hænder, der har brugt timer og atter timer på at frembringe de små skønheder. Så der skulle virkelig noget overtalelse til, før jeg turde sætte saksen i dem. Heldigvis synes jeg selv, at det er endt temmelig godt - så jeg har fået mere blod på tanden for at gå i krig med de næste også.
Har du forelsket dig i en eller flere, så skriv endelig til mig - de koster 50 kroner plus porto stykket.
Bagsiden af ranunkel-pungen.





Gul Anemone


Bagside af Gul anemone


Klokkeblomst


Klokkeblomst bagside.


Valmue


Valmue-bagside


Stedmoderblomst


bagside stedmoderblomst


Blå/gul med træer


Bagside af blå/gul med træerne.


Fugle-pung


Fuglepung bagside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover