Sider

mandag den 24. juni 2013

Gang i endnu et projekt?

Jeg har gang i en lille test. For alt skal ikke gå op i blomster i sommerhuset. Og siden jeg nu er så tosset med store, skøre projekter, så var dette tæppe fra Pescno jo helt og aldeles oplagt. Det grafiske og tidløse udtryk er jeg bare helt og aldeles pjattet med - og jeg håber, at min veninde og hendes tilkomne vil være det samme.
Her er billedet af testen, hvor jeg undersøgte, hvilken type garn der var bedst egnet.
Nu er der valgt, og jeg hækler derudaf i fuld fart, når jeg lige trænger til en pause fra blomsterne.
Brylluppet, som tæppet skal være en gave til, skal nemlig stå midt i august - og selv om man jo "altid bare kan give et lidt mindre tæppe", så vil det jo være sjovest at give et i en størrelse som man kan være to under, lige som det, jeg i sin tid gav ÆgteManden til vores eget bryllup sidste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover