Sider

fredag den 21. juni 2013

Mange gange fryd

Nogle dage trænger bare til lidt mere pynt og opmuntring end andre. Og præcis sådan en dag dukkede der heldigvis en pakke op fra den fabelagtige Wenche. Og for søren, der var netop pynt, opmuntring, glimmer og kreaglæde for alle pengene!  Se bare her...
Opskriften på håndklædet kom i en lækker gemmekuvert og med Tusindfryds "broderede" logo udenpå. Mmmm.

Selv får jeg det desværre aldrig rigtig gjort på mine pakker - men jeg elsker det, når andre gør. Lækker indpakning, komplet med glimmer.
Lækker kvalitet af blå bomuldsgarn - og så igen den lækre detalje, nemlig Liberty-stof til at lave hank.
Giveaway'en var udloddet for at sætte fokus på hendes lille perle af en webshop. Kig endelig ind, der er ikke kun håndklæder, men også skønne, hæklede dukker og dyr.

Modtagelsen af pakken minder mig om, at jeg endnu ikke har turdet give mig i kast med de smukke dukker, som Wenche lavede en bog om sidste år. Jeg har tit bogen fremme for at nyde billederne, og hver gang ser det så velbeskrevet ud, at jeg tror, at jeg godt kan. Der mangler dog lige det sidste mod - endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover