Sider

lørdag den 2. november 2013

En ren vinder-gave!! Og et væddemål...

Jeg har ønsket mig den i flere år - og i år var den der så endelig! En vaskeægte garnvinde!
Jep, familien kiggede lidt, da jeg pakkede ud, for ikke alle vidste, hvad det var. Og det var da heller ikke alle, der kunne se det fantastiske, selv om de fik formålet forklaret.... ;)
Men jeg er glad - rigtig glad faktisk! Den har allerede været i brug flere gange, og det er altså lækkert hurtigt og nemt at kunne vinde garn op fra fed, i stedet for at skulle bakse med stolerygge og dårlige arbejdsstillinger. Og for folk der bor i en toværelses, så er det nu også rart, at den kan pakkes sammen til næsten ingenting...

Indlægget her har været længe undervejs. Og faktisk er det sådan, at jeg de sidste snart to måneder har haft et væddemål kørende med min Søsterlil om at nedbringe vores bugnende garnlagre. Den, der får færdiggjort mest strik (målt i vægt) frem til nytår, vinder et par hundrede gram nyt, lækkert garn.
I det projekt tæller hønsestrikken her forhåbentlig snart med - og derudover har jeg en række babystrikkede trøjer, kjole og udstyr, som jeg tillader mig at tælle med i Laralils fremragende initiativ Sy til din baby her i november. Jeg viser frem i de kommende dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover