Sider

torsdag den 1. maj 2014

Bidt af gamle broderier


Det er ingen hemmelighed, at jeg er bidt af gamle broderier, der kan findes rundt om i genbrugser, hvis man er heldig og har tålmodighed. Efterhånden har jeg en solid stak (det mærkes især nu her, hvor der skal flyttes uha uha, der er meget!), men nogle af dem har både saks og symaskine skam også haft fat i.
Fem eksempler på det vil jeg vise frem her de kommende dage. Det er ikke just nye sager, da de egentlig blev lavet i efteråret - men jeg synes, de skal vises frem i en lille broderi-til-nyt-serie.
Først kommer her en ældre bordløber, hvor jeg har brugt den ene ende til dette indkøbsnet. Der er sat babyfløjl omkring broderiet på forsiden og hele bagsiden, og så er der lysegrønt lagenlærred som foer.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover