Sider

onsdag den 19. november 2014

Gang i resterne

Der har flere steder i blogland været gang i resterne her i starten af november, anført af dygtige Christina - og jeg ville så gerne have været med, men det må blive næste år... For efter mit regnbue-tæppeprojekt ligger jeg inde med utrolig mange rester af forskellige stoffer i helt små størrelser.
Men helt bag af dansen er jeg ikke. For midt i september begyndte jeg at skære romber ud i store mængder til et hygge-resteprojekt, som jeg kan arbejde på ved siden af de mange andre ting, jeg har startet. Hvor stort og vildt det bliver, ved jeg ikke. Og hvornår det bliver færdigt, endnu mindre. Sådan er det med patchwork - det tager den tid, det vil tage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover