Sider

lørdag den 31. januar 2015

Militærveste til drenge

Den sidste drengegave til mine tvillingenevøer juleaften var disse to militærveste. Jeg fandt nemlig en rest camouflage-stof i efteråret i Stof2000, og det måtte jeg da have med hjem!
Vestene er syet ud fra mønstret "Lotus" fra samme butik. Jeg lavede vestene med foer og så sort kantbånd, og det gik faktisk overraskende nemt, mine evner ud i kantbånd taget i betragtning.
Igen igen er vestene magen til, men ikke helt ens. Den ene har nemlig foer af gråt lagenlærred, mens den anden har brunt.
militærveste til drenge
Juleaften var det helt vildt fedt at se drengene åbne deres pakke. Begge valgte nemlig at tage både veste, jetpacks og dinohuer på med det samme. Sikken et syn! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover