Sider

søndag den 6. marts 2016

Kreabøger til salg


Jeg har med hård hånd sorteret ud i mine kreabøger og her kommer de, som jeg endte med, at jeg måtte undvære fremover. 
Er du interesseret i at overtage og give disse stjerner et godt og kærligt hjem? Send mig en mail på ds_dorte (snabel-a) hotmail.com.

Super fin og brugbar bog med en masse syede gaveideer. Jeg har især syet etuiet til farveblyanter/tuscher og den absolut bedårende tøjdyrs elefant, som har flere fine udtryk. 100 kr

Elsebeth Gynthers klassiker til voksne. 60 kr

Strikkede Stykker. Masser af opskrifter på beklædning i strik. 35 kr.

Båndbroderi. Grundig indføring i teknikken og masser af fine opskrifter. 30 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover